Logo stichting vrienden van Hakoena

Sponsormogelijkheden

Draag jij theaterschool Hakoena een warm hart toe? Er zijn verschillende sponsormogelijheden om stichting vrienden van Hakoena te helpen zijn doelstellingen te behalen. Wil je graag meer informatie over de sponsormogelijkheden, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Donateur

Wil je iets voor de stichting betekenen zonder verdere verplichtingen. Met een eenmalige donatie is stichting vrienden van Hakoena al ontzettend geholpen.

Vriend - al vanaf € 500

Heb je theaterschool Hakoena in actie gezien en smaakte dat naar meer? Word dan Vriend van de stichting!
Vrienden worden vermeld in uitingen van Hakoena en krijgen standaard twee kaartjes voor de theatervoorstellingen.

Partner - al vanaf € 2.500

Partners van de Stichting Vrienden van Hakoena; we hebben ze nodig! Talenten die mee willen denken met de stichting.

Partners hebben een plek aan de bestuurstafel en sturen mee. Natuurlijk worden partners in alle uitingen genoemd, krijgen ze kaartjes voor de voorstellingen en worden ze op de voorstelling voorgesteld als Partners van de Stichting Vrienden van Hakoena.

Aanmeldformulier

Iets gevonden wat bij je past? Laat het ons weten. Vermeld op dit formulier je keuze en het bedrag.

Alvast hartelijk bedankt!