Logo stichting vrienden van Hakoena

Projecten

Elke twee jaar voert theaterschool Hakoena een musical uit. De laatste musical, Peter Pan, was een groot succes. Maar naast deze musicals zijn er ook andere projecten binnen Hakoena. We vertellen graag iets meer over deze projecten.

Shrek, de nieuwste musical van theaterschool Hakoena

Shrek de musical

2020

Achter de schermen wordt er al hard gewerkt aan het nieuwe project; Shrek de musical!

HAM groep - The Greatest Showham

Juni 2019

HAM – de Hakoena Academy Musical groep – is een vooropleiding in ontwikkeling. Het doel van de Hakoena Academy is dat getalenteerde leerlingen zichzelf onder professionele begeleiding verder kunnen ontwikkelen in de podiumkunsten om in de toekomst de overstap te kunnen maken naar een vervolgopleiding. Na een jaar hard werken trakteerden de leerlingen van de Hakoena Academy Musical op een spetterende show vol talent, muzikale acts en meeslepende scenes uit bekende musicals.

The greatest showham poster
Peter pan de musical poster

Peter pan

Juni 2018

In juni was het weer tijd voor de grote productie  waar de hele theaterschool aan mee kan doen en iedereen kan stralen op het podium. In 2018 was dit Peter Pan de musical waar iedereen zijn ziel en zaligheid in heeft kunnen stoppen.

Ik ben ongekend anders

Juli 2017

​Ik ben ongekend anders is een bijzondere voorstelling gemaakt door kleurrijke mensen. De jongeren-productiegroep van theaterschool Hakoena heeft hard gewerkt aan het raamwerk van deze voorstelling en in samenwerking met de mensen van De Theaterstraat, PUUR! Dans, het Hakoena koor en de coverband Jukebox is het een unieke voorstelling geworden.